söndag 11 april 2010

Presenter










Födelsedag

Jag hade födelsedag för 2 veckor sedan, många av 
mina nära och kära kom.
Dom hade med sig fina presenter som bla.ett 
jättefint halsband och en helt underbar 
lykta från mina arbetskamrater.
















Från mina äldsta vänner fick jag en orkidétavla, som fick 
placeringen ovanför soffan. 

Sen fick jag en rosa orkidé i kruka,den var så fin tyckte 
mina vänner från Älta som var kvar längst, att de ville placera 
den i fönstret, intill soffan och den fina tavlan.
Det gick 1 vecka och det var dax att vattna blomman, nu till 
helgen kollade jag jorden, den såg fortfarande våt ut, så 
jag kände, vad sjutton, det var plast jord.....















Orkidén är gjord av plast, ingen av mina vänner uppmärksammade 
det, inte jag heller, men fin är den, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar