fredag 6 april 2012

Chokladtårta















Min yngsta son fyllde nyss 18 år, samma dag som 
mig...jag som slutat att fira födelsedag.
Sonen fick önska sig vilken tårta han ville,
CHOKLADTÅRTA, sa han bestämt.

Sagt och gjort, jag gjorde en vanlig tårtbotten, men 
blandade i 3 msk kakao.
Den blev lagom hög för att kunna ha 3 bottnar.

Mellan första lagret hade jag vaniljkesella och mellan 
andralaget hallonkesella och lite färska hallon.

Sedan täckte jag tårtan med Leilas berömda chokladglasyr. 
Toppade med lite spritsad hallonkesella.

Den var så god!!

Mina kompisar kom med en jättebra present, äntligen har jag en superbra sprits, tack tjejer.


Framsida
 












Insida

Insida































Samtidigt fick jag ett sååå fiiint grattiskort 
som Carina gjort, visst är det fint?


Baksida




Detta fina Grattiskort fick min son som fyllde 18 år samma dag.















1 kommentar: