söndag 16 januari 2011

Målningsprojekt

Äntligen klar med flera av mina 
målningsprojekt, inte alla......


Här har vi några krukor och en låda och ett skåp.




Skåpet är målat och slipat, nyckelskåpet 
likaså och i krukan har jag omplanterat 
en blomma, ser bra ut va?

Centrera

Den här lilla lådan blev en perfekt förvaring 
för tv-kontroller, tv-glasögon och andra småprylar 
man kan behöva på soffbordet framför tv:n.


Sen men inte minst fick denna gamla verktygslåda 
en fin plats på mitt pelarbord i hörnan mellan 
soffa och fåtölj, en liten till prylsamlingslåda, haha!


Det här pelarbordet köpte jag på en loppis för 50 kr.
Med lite vit färg, så blev det riktigt fint.

Nu höll jag på att glömma min fina 
möss och vantlåda som står i hallen.....


På den lilla kroken har 16-åringen hittat sin egen lilla 
plats för sina nycklar, tänk att det missar han inte någon 
gång, men annars blir det oftast "- javisst ja..." när man 
typ glömmer sin blöta dusch-handuk på golvet i sitt 
rum eller när smutstvätten också hamnar där i 
en hög i stället för tvättkorgon....hmm!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar