söndag 22 augusti 2010

Sommarens mest spännande boktips


Carin Gerhardsen
Pepparkakshuset, första boken i Hammarbyserien.



Otroligt spännande bok, från pärm till pärm. 
Jag behöver inte säga mera än LÄS denna 
författare och det är nu!

Mamma, Pappa, Barn, andra 
boken i Hammarbyserien.

Trodde inte man kunde läsa en mer spännande 
bok än Pepparkakshuset, men Mamma, Pappa, Barn
var ännu mera spännande.
Så fort jag var tvingad att lämna boken från läsandet, tänkte 
jag hela tiden på när jag skulle få tid till att läsa mera snart igen.












Dessa två böcker följs upp av den allra senaste som heter 
Vyssan lull.
Jag måste bara köpa den så snart jag kan, härligt med en 
författare som har förmågan att med sina böcker 
krypa in på bara skinnet. 

Ni måste läsa dessa om ni gillar deckare.

2 kommentarer:

  1. Jaha, då måste man väl ta sig tid att läsa då:-)

    Kramis
    Carina

    SvaraRadera
  2. Vyssan lull var -sååååå bra

    Carina ,Första Hjälpen Älta

    SvaraRadera